söndag 27 november 2016

Jacky Ă€r hemma😄


Hej! Vi överlevde 60 mils bilkörning upp til Marie Exkerstrand och Maja!
Sedan skjutsade Marie oss till Isabella och fÀrden över somnade jag 20:00!

Dagen efter gick jag och  Fredrik pĂ„ lite sight seeing. Vi sĂ„g en bit av den gamla Berlin muren:


Sedan strövade vi runt Riga.
Det var kallt sĂ„ det fick bli en kaffe Latte och lite vĂ€rme😂


Kaffet var gott!


Fredrik:

Vid 13:30 kom Elena med vĂ€nner och lĂ€mnade Jacky❤️

Han blev sĂ„ klart liv gard hund pĂ„ fĂ€rjan: 

Började grĂ„ta nĂ€r jag sĂ„g honom sv glĂ€dje tĂ„rar! 
Nu slĂ€pper jag aldrig i frĂ„n mig honom igen! Han blev sĂ„ glad och han klarade galant upp pĂ„ fĂ€rjan, in i hytten och sov gott, fast vi andra fick hĂ„lla oss i för att inte rulla ur bĂ€ddarna under stormen som var i nattđŸŒ©

HÀr Àr hans Lituanska champion tavla:


Tack Elena för att du visade honom!
Nu tituleras han SEUCH LT Champion Jarko V Hollandseer!
Vi skall Ă„ka till Tyskland och plocka resten av de 4cac han behöver för tyskt championat med👍

Sedan i dag var vi och hĂ€lsade pĂ„ Lotta, Fia och valparna! 

De va kĂ€rlek vid första ögonkastet mellan mig och Mimms❤️

Valp kyssar Ă€r gott!❤️


VĂ„rt lilla troll❤️


Hon Ă€r sĂ„ vacker❤️



En sista kyss innan vi var tvungna att Ă„ka hem😱

Tack sĂ„ mycket Lotta för mitt barnbarnsbarn❤️
Nu önskar jag er en fin kvĂ€ll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar