torsdag 6 oktober 2016

Grattis Melody till 6 vackra valpar!

Hej!
I går föddes 6 vackra valpar på Faniloharoos kennel och Melody fick samma antal valpar denna gång som med vår Melody kull.
Stort grattis Lotta Andersson till dessa vackra knyten!!!





Här är en av de fina tikarna som jag fastnade för:

Underbara!!!
Det finns hanar att tinga ur denna kombination!

Jag har glädjande nyhet att Jarko skall bli pappa i Finland om en månad!
Jippie!!!!


I dag har vi varit och ögonlyst både Arja och Gizmo
Icikarma`s Arjuna och Icikarma´s Birinder.
De var utan anmärkning och jag är så glad att de är friska!!!

Min nya 1:a års elev från hund linjen på Real Gymnasiumet, Mette var med mig i dag!

Det är så fantastiskt att få vara med dessa unga elever och kunna lära ut det jag har samlat på mig i erfarenhet under dessa år :)

Min lilla drottning Arja:





















Mats och Robin har nu byggt klart hund koja nr 2 så att det finns vind skydd för alla hundarna i hund gårdarna.
Jag blev jätte nöjd med bygget :) Det skall på papp tak och vind skiva, sedan är det klart!




















Jag är jätte nöjd med dagen och om ni är valp sugna finns det 3 fina hanar hos Lotta som söker BRA och engagerade ägare :)

Kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar