onsdag 6 juli 2016

Sorg och ett lugn

Hej!
 I dag är det 1 år sedan vår Jolly dog och såret blöder fortfarande kan jag tala om.
Jag saknar henne VARJE dag.
Tycker i bland att jag ser henne ligga på sin plats i hund gården, men det är ett spratt som mina minnen spelar mig!
Jag går varje dag till henne och mina andra ängla hundars vilo ställe i trädgården.
Minnet gör fortfarande för ont och jag gråter när vi pratar om henne.
Jolly! Du är saknad och jag kommer alltid att älska dig oavsett om du inte finns mer!








För att skingra tankarna åkte jag och Flisan i väg i dag till Ringsjö Wärdshus och bara var ett par timmar.
Fröken Flis tyckte det var helt ok att vara fotomodell i dag:








































Ett kort på mig och Flisan:
























Sedan när vi kom hem fick min lille hjälpreda Oliver mocka hund bajs😄




Jarko under kork eken( plommon trädet)




En ros från vår trädgård:





Vi har också fått kort på White`NBlack Glory Gia "Adidas"
Hon har nog mycket av sin envishet från sin pappi Trolle :)
Ja, Trolle fick det från sin mamma Ängla.....
Den 24 juli åker jag och Linus till Stockholm för att ta Tallink färjan till Tallin och hämta hem Adidas och hennes kull broder Gangster som skall bo i Stockholm.
Adidas är så efter längtat av oss här hemma!!!!
Jag är så otroligt tacksam för att Ingrid vill lägga ned så mycket jobb som uppfödare på att ha kvar Adidas och Gangster för oss!
Det är lång tid 16 veckor, men hon har gjort ett toppen jobb med vår donna!
Det skall bli så skoj att få börja om nu ordentligt med en hemma varande liten valp!

Adidas!

Okej står jag bra nu???

Älskade lilla unge!

Adidas med Ingrid! En underbar vän och uppfödare som gör mer än det krävs!!!


Jag har fått en del förfrågningar om valp kullen som står på hemsidan....
Vi planerar ju OM nu turen vill sig en kombination mellan White`NBlack Amidelle och SEUCH NOCH Waterqueen`s Amanti i aug.
Men jag vet inte än om Amidelle är dräktig....
Det får vi reda på efter vi hämtat hem Adidas den 30 juli.....

Sedan blir det INGEN kennel träff denna helgen!
Vi planerar en IVÖ dag den 10 sep i SVLKs anda och mer information om denna träff kommer upp på min hemsida och SVLKs hemsida.

Vi finns på Falsterbo horse show på lördag och stöttar Trolles matte Malle som skall göra en uppvisning!

Stor kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar