onsdag 3 februari 2016

Stolt!

Hej!
Jag är så otroligt stolt över Landgold The Melody of Echo of Love och hennes ägare Helena!
I natt hjälpte de till som ID hund att leta upp en Husky som sprungit bort!
Helena ägare av Helda skriver så här:
Jag lovar,den här flickan är smartare än hon ser ut! Stolt som en tupp över henne. Hon och Dunders ( Anna-Lena Hallstensson) teamwork inatt lokalisera en försvunnen husky som nu är i matte och husses trygga förvar. Dunder och Helda lokalisera från varsitt håll ett mindre området hunden befann sig i!
Jag är otroligt stolt över dem som ekipage och det jobb de gör!
Bravo!!!!!


Dagen har varit en super bra dag! 
Trolle och Sophie har parat i dag och vi ser fram i mot denna kombination om vi gar turen att Sophie blir med valpar!!!!
Amidelle skall ultraljudas på tisdag så håll tummarna snälla!!!
Är man intresserad av någon av kombos el har frågor om vår ras kontakta mig gärna!


I dag fick jag även foto från Landgold Sound of Pearl!
Hon mår bara bra och jag blev oerhört lycklig över att få en uppdate!

Mina elever från Real gymnasiumet i Malmö var här i går!
De går årskurs 1 på hund och djur gymnasiumet och praktiserar 1 gång i veckan hos mig!
Mycket duktiga unga kvinnor!
Det känns kul att kunna få chansen att lära dem hund hållning och dela med mig av den kunskap jag lärt mig. 
Att man kan göra något av sin egen tid utan att ha någon ersättning gör inget, för jag får ju hjälp av mina elever som är guld värd!!!

Lilla Chahna växer så det knakar: 


Utställnings träning av Gizmo😄


Om några månader kanske vi kan även visa upp Arja:


Nemi blev myst med:


Tack för att ni finns!
Kram Ninna










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar