tisdag 9 februari 2016

Tom

Hej! 
Tyvärr är Amidelle inte med valpar😞
Vi parar om henne i maj igen så håll utkik! 
Men nu hoppas vi att Trolle och Sopihe tar sig!
Vi vet om ca 3 v. 
Är ni intresserade av den kombon så hjälper jag er gärna! 
En flicka skall till mig så jag kan ta med er valp från Estland!
Mer info om föräldrarna finns både på landgolds hemsida och på White'NBlacks kennels hemsida: http://www.landseer.ee/



Igår fick vi Flisans Nordisk vinner -15 diplom med posten.
Måste säga att jag är grymt stolt över vad Robin och Flisan har åstakommit tillsammans!




I dag har Landgold haft kennel konsulent besök och vi fick 100% excellent i allt! 
Välvårdade hundar, utmärkta hund rast gårdar och alla papper i ordning!
Mina 1:or fick semla i dag som tack för att de finns❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar