måndag 3 augusti 2015

Säg nej, gör din röst hörd!!!!

Jag kommer att sluta använda Royal Canin som foder till mina hundar och har gått ur deras uppfödar klubb.
Varför jag gör detta valet att efter 10 år sluta utfodra mina hundar med Royal Canin, är att de aktivt har sökt att få vara huvudsponsor till Världs utställningen i Kina.

Jag accepterar inte att Kina behandlar hundar som skräp,låter hundar, katter och andra djur lida för deras päls el kötts skull! 
Kina gick ut med att ALLA Tibetanska hundar numera skall heta Kinesiska hundar. 
De har inte någon rätt att kalla NÅGON Tibetansk ras för Kinesisk ras!!!

Kina har ockuperat Tibet och orsakar varje dag miljontals människors och djurs lidande! 

Bojkotta Kina, bojkotta Världs utställningen 2019, bojkotta Royal Canin fodret, så att vi gör en skillnad!
Gör som jag, skriv på länken nedan! Gör din röst hörd och gör det NU!!!! 
http://dognews.se/2015/07/21/namninsamling-bojkotta-varldsutstallningen-i-kina-2019/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar