onsdag 26 augusti 2015

Dusch!

Hej på er!

Är det någon som vill lära sig att trimma sin Landseer?

Jag kommer att starta upp en grupp så fort jag mår bättre efter min operation i ryggen.
Den 10 september är det dags för mig att bli opererad.
Sedan hoppas jag att min tjurskallighet skall få mig på fötter ganska snabbt.

I dag blev det dusch, fön och lite trim på Flisan :)
Hon var i stort behov att detta kan jag tala om :)

Flisan tycker INTE det är världens roligaste att bli duschad och fönad, men nöden har ingen lag!


  Jag tycker att det är ro givande att stå i trimmet!


















Det gör INTE Flisan :)





Men när man är klar så blir det gotta!





















Och då sitter man ju fint!

Eller står:



Allt man behöver!




Som sagt är ni intresserade av utställnings träning eller att lära er trim så hör av er!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar