söndag 23 mars 2014

Lotta och Melody

Hej mina vänner! 
Jag har haft besök av goa Lotta och vår Melody denna helgen!
Vi skall ställa ut dem i morgon i Malmö och det har varit en hektisk Lördag här!
Först hade vi besök av Landgold Trolla of Trolle"Hedvig" med matte och husse! 
Trolle är hemma för att böi fin och fick träffa sin dotter: 
Och lille Hero så klart! 
Trolle kollar: 
Hedvig: 
Lite go fika och mys och sedan fick vi gå in i trimmet jag och Lotta!
Lotta fönar Mello!
Så här fin blev hon!
Sedan var det Trolles tur:
2,5 h senare blev han så här snygg; 
Efter det var det Jollys tur att bli badad och fönad: 
Vi hjälptes åt för efter 6 h fönande och trimmande var både jag och Lotta ganska trötta! 
Men så här vacker är vår päls lösa Jolly: 
Jag måste ju få visa ett kort på hjärtat Hero med: 
Han vilade sig i form!
I morgon ställs även Trolle och Amidelles son Goblin of Trolle "Tintin" och det skall bli så roligt att få mysa med honom!!!
Håll tummarna att vi får championat på både Melody och Trolle i morgon söndag den 23 mars! 
Det hade varit så roligt om Mello blir champion på sin 3 års dag!
Önskar er en fin söndag! 
Kram Ninna 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar