onsdag 1 maj 2013

Snart dax!

Hej på er där ute!

Jag sitter här och är lite ledsen faktiskt!
I morgon är valparna 8 veckor och jag måste börja lämna dem i från mig!
ÅNGEST!!!!!
Jag vet ju att jag bara har haft dem till låns och jag vet att jag hittat fina ägare till dem allihop, men ENDÅ är jag ledsen och sitter med gråten i halsen!!!
Larvigt av en "gammal uppfödare" som jag att känna så här, men jag kan inte hjälpa det!!!
Jag bara känner så och känslan blev ännu mer påträngande när vi nu gjorde i ordning papper och andra lite roliga presenter som valparna skall få med sig när de flyttar hem i från!
I morgon skall de få vaccination, chipp och bli veterinär besiktigade, sedan är Goblin den som först får flyga ur boet!
Fy för den vede!!! Men det blir bra det vet jag!

I dag har det varit fullt ös medvetslös på de små och jag har både filmat dem och försökt hänga med i deras tempo för att dra ur det allra sista ur känslan att ha alla mina 9 guld klimpar hemma tillsammans.
Jag hoppas att ni njuter av filmer och annat här på bloggen!
Stor kram Ninna

Här är en film:


Här sitter Trolla och bredvid ligger bror Vilding:




















Här sitter Fiona som snart åker med oss till Holland:




















Hilding han vilar lite:



















Sote liten:




















Vår lilla Tulla:



















Dino snyggingen, men något skiten:




















Goblin och Fiona:





















 
 Vi gräääver!!!



















En fil när de är ute i det fria på kvällen:



Goblin myser i gräset:





















 
 Hilding hjärtat!



















 Fullt ös!





















































 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fiona och Trolla äter Tulpaner....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Linus är bäst!
 


 
Gimlin:
 
 
Linus myser med Dino och Goblin:







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar