torsdag 9 maj 2013

Lycka till älskade Trolla!

Hejsan!
Nu är det bara 5 valpar kvar i valp lådan!
I dag flyttade Trolla till Öland och där fick hon 2 andra hund kompisar och 4 katt kompisar att rå om!
Jag vet att hon kommer att få ett mycket fint hem och att denna tjej kommer att hålla husets ägare i full fart framåt nu!
Lycka till med henne!
I morgon flyttar Tulla till sina fodervärdar i Tygelsjö och jag skall åka dit och lämna henne. Det är ju bara 20 min i från mig och det kändes riktigt bra att lämna överfostrandet till  Annika och Johan. Vi kommer att gå bra i hop och ha mycket skoj tillsammans! Det kände jag så fort vi möttes!
På kvällen tar jag och Mats färjan till Rostock för att lämna över Fiona och Vilding till Jan på lördag morgon och ÄNTLIGEN kommer jag att få kunna mysa med min älskade Jolly som jag väntat på sedan hon låg i magen för 7 månader sedan!!
Gimlin flyttar den 21 maj och Sote den 22 maj... Mina älskade ungar i Trolle kullen!
Gud som jag älskar er! 
Ja nu häng inte läpp ungarna i Sound of, Famous, Golden Boys och Magic och Power kullarna! Mamma älskar er också lika mycket!!!
Har fått kort från Catta och Pelle som jag gärna också vill dela med mig av!
Puss och kram från Ninna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar