söndag 5 maj 2013

Lycka till älskade Hilding!

Hej på er!
I dag åkte Hilding med sina nya ägare Lydia och Martin till sin nya hem land Danmark!
Hur väl förberedd man än är på att valparna skall flytta så gråter jag varenda gång!
De är ju mina bebisar och jag älskar dem så!❤
De måste tro att jag var galen! Såg ut som om jag festat hela natten, kan tala om att vi spelat 2 kvällar i rad i Motala och kom hem kl: 7:30 i morse ,så där av att jag såg vääldigt sliten ut😃, och gråter som en unge när jag lämnade liten!
Men jag är som jag är och tänker aldrig ändra mig där!!!
Jag älskar mina ungar, stora som små!!!

Lycka till nu och njut av Bob som är Hildings nya namn!!
Jag vill också sända ett stort grattis till Kari Paaske i Norge och kennel Icikarmas till 9 fina valpar!
Stor kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar