måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

Hej på er!
Jag vill tacka för ett 2012 full av fart, lycka och sorg.
Vi har upplevt mycket skoj med att Flisan blev Svensk utställnings champion, hennes 4 tyska certifikat, Landgold Sound Of Ludwig blev int champion,Landgold Sound of Landola blev Svensk utställnings champion, vår Melody blev LP1 och vi fick en ny liten medlem i kennel Landgold i Landseergården's Embracing Elliot som vi döpte om till Pelle.
Vi hade några bakslag i att vår vackre och älskade Atlas inte kunde vara med oss längre och att det tyvärr inte blev några Impala valpar.
Men jag fortsätter att se ljust på min kennel!
Vi kommer att bli en medlem till i Feb- 2013 i och med att Jolly Van Hollandseer flyttar hem till oss och förhoppningsvis kommer vi att få 3 st fina kullar med valpar!
Tack alla goa vänner att ni finns för mig och mina hundar!!
Utan ert stöd hade mitt liv varit mycket tomt!❤❤❤❤
Stor stor kram och GOTT NYTT ÅR på er!
/Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar