tisdag 11 december 2012

Flisan har börjat löpa!

Hej på er!
Yes, kickan bestämde sig för att starta sitt löp lite tidigare än vad vi planerat och det skapar ju problem eftersom hög löpet är runt den 21-25 dec!
Hur gör vi? Jag kontaktade Kanebos ägare i dag och i morgon får jag svar på hur hon tycker att hennes jul skall se ut!
Vi har ju också familj och jag vill inte gärna fira julen i från min familj!
Blir det ett negativt besked måste jag leta reda på en ny hane till Flisan... Eller av vakta till juni 2013 med att para henne...
Plump i protokollet!
Så är det att föda upp hundar!
Det blir ALDRIG som man planerat!
Ligger och funderar fram och tillbaka för det är ju time nu för Flisan att bli mamma och vi har ju lagt ut på hemsidan och valpköpare har väntat läääänge!!
Jag kan ju åka i väg den 20 dec (för då är stiftet borta från lill tån och jag kan köra bil igen)på natten för att chansa på att Flis och Kanebo vill mysa i hop från den 21-23 dec...
Fortsättning följer i morgon med besked hur det blir här!
Kram från Ninna och Lurendrejaren Flisan!





1 kommentar:

  1. Hej Ninna!!
    jag hoppas ni kommer fram till en bra lösning på din Flisan. ha en bra dag och lycka till kram lisbeth

    SvaraRadera