fredag 3 augusti 2012

Utställning i helgen, Tyskland

Hej på er!
Jag hoppas att ni mår bra allihopa!
Jag och Robin håller på att förbereda Flisan och oss själva till att fara på utställning i Bremen till helgen.
Det skall bli mycket roligt att få åka i väg och visa vår skrutta igen!
Flisan blev ju BIS 2:a på Svenska Landseer klubbens inoff den 21 juli och det var mycket skoj efter den besvärliga våren vi har haft med skador på henne!
De är så fina i hop hon och Robin!
Perfekt team!!

Den 7 augusti skall vi ultraljuda Impala och jag hoppas så att hon har några valpar! För vi längtar så här hemma!!!
Jag tackar för alla fina kort jag fått på alla vovvar!
Jag kommer snart att sätta in alla under respektive kullar, lovar!

Önskar er en super helg och håll tummarna för oss snälla!!!
Kram från Ninna med vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar