fredag 31 augusti 2012

Tomhet..

Hej!
Har en tråkig nyhet att berätta....
Röntgade Impala i dag för jag har under ca 1 vecka sett att hon inte blivit tjockare och börjat pälsa av...
Detta var ett tecken för mig att något inte stod rätt till i hennes väntan på valparna..
Så när vi röntgade fanns de inga valpar i hennes mage längre.
Något har hänt sedan 14 dagar sedan då vi ultra ljudade henne. Vad som felats vet varken jag eller veterinären.
Men sådant här händer tydligen lite då och då!
Hon mår bra och det är inget fel på henne över huvudtaget!
Fattar ingenting!
Nu känner jag bara tomhet och förtvivlan.
Jag hade ju så sett fram i mot denna kombination och väntat på en Antero avkomma så länge!
Jag kommer att para henne igen när hon går in i löp och sedan har vi ju fler vackra tikar som står på tur 2013.
Vi får hoppas att vi då får lite nya Landgoldare här på kenneln av intressanta kombinationer. De lägger jag ut under planer när allt är bestämt.
Må gott och kram på er!
Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar