måndag 18 april 2011

Nya kort och Grattis Landgold Famous Chevy till Cert!!

Hej på er!
Hoppas att ni haft en härlig helg?

Jag vill gratta Åsa Johansson och vår uppfödning Landgold Famous Chevy till gårdagens fina pris!
Chevy fick Excellent CERT CK och blev 2:a bästa tik i öppenklass.
Grattis!!!!

Vi har skaffat en ny dator här så jag har inte hunnit att uppdatera bloggen.

Fy på mig!
Men i går var vi ute med valparna för första gången och njöt av det vackra vädret.
Ungarna var för härliga och tyckte att det var spännande i den "stora" världen!!!

Här kommer lite kort:



















Här sitter vi:



















MM jag rör mig inte mycket tycker Champion( Tyson), farfar Lillen är så trygg:




















Ska vi leka undrar Charmony:



















Amidelle passar gärna valpisarna....


Fame pussa liten Chixie:




















Jag tycker också om farfar Lillen:



















Charmony står på trappen:



















Visst är hon bedårande?


Här ligger Flisan:



















Alla valpisarna blev så trötta efter en stund att de somnade:





































Och ett sista kort:




















Dessa 4 killar är kvar att tinga ur Mapex kull:














Är ni intresserade så bara ring mig för info!
0734118462
Här är vår Melody:













Visst är hon söt!!!!
Här är ett kort på hur valparna som Mapex har slickar av varandra:













Bara ring mig om intresse finns och det finns mer info om valparnas föräldrar under valpar.

Må gott och massor av kramar från Ninna med vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar