onsdag 6 april 2011

Mys i lådan!

Hej på er!
Lite kort kommer här från valp lådan.
Alla mår jätte bra och växer på precis som de skall.
I går var Stina som äger Ludwig här för att njuta av valparna.
Kort kommer här:















Kolla in när Stina härmar en valp!

Här myser hon....
















Jag såg hur hon njöt av att få vara med Ludwigs valpar och så klart vill hon träffa dem så mycket som möjligt innan de skingras ut i världen och i Sverige.
Här är lite kort från valplådan:















Chanel är alltid den som kommer fram först när man är där.
Champion är den valp som är mest relaxed!















Han gillar läget för sig själv...

Chixie och Chips tycker om att vara tillsammans:















De stora valparna( ja de är ju de 2 minsta) är lite taskiga mot de små.

Charmony hade också en sömn period när jag tog korten:















Chippendale kissar:















Har ni sett stilen??

Chicago håller låda:















Titta in detta kort helt underbart!















Chips myser med lite leksaker!

Jag har fått kort från BlåRosen`s Glimma:



















Hon är så vacker Lillens dotter!















Så här vackert står hon:















Tusen tack Niklas och Annelie för korten!
Pussa på Glimma från mig!

Fame har också fastnat på bild här hemma:



















Måste ju ta lite kort på hjärtat med!
Här myser vi:















Vi är lagom trötta både jag och Fame hahah!

Nu önskar jag er en fin eftermiddag och massor utav kramar från Ninna med vovvar på kennel Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar