tisdag 26 april 2011

Äntligen nya kort!

Hej på er!
Hoppas att ni haft en fin påsk!

Jag har haft besök av min syster med familj, så detta med att sitta framför datorn har blivit bort prioriterat denna vecka/helg.

Men jag har fotat valparna det lovar jag och här kommer kort i MASSOR!!!!

Ängla har nu flyttat till vår gitarrist i NINNAS Kent, för nu har vår älskade Ängla gått ur avel och i "pension" som vi uppfödare säger.

Här är ett sista kort på Ängla och några av valparna innan hon åkte:



















Hur mycket man än vill behålla alla sina älskade hundar, går inte detta för då hade vi haft överfullt med vovvar hemma.
Vi kommer ju att träffa Ängla ofta och jag vet att hon och Kent älskar varandra.
Puss min älskade vovve!

Här är lite foto från i dag då Stina och Ludwig var på besök:



















Ludwig blir alldeles till sig av alla tikar och valpar här hemma...



















Tjenare syrran Flisan säger Ludwig!

Stina myser med valparna:



















Här har hon två älskade ungar i famnen:



















Det är Chanel och Chixie.

Här med med lille Chips:



















Stina med Ludwig och lillkillen:



















Visst är det ett underbart foto?

Här ligger valparna och myser, först ut är Charmony:



















Och sedan Chanel:



















Lilla Chixie busan:



















Chippendale bakom krukan:




















Chicago och Chanel:



















Chips igen:





















Stina myser med Champion alias Tyson:



















Det är härligt att få vara med dessa 8 veckorna och på fredag är Power of kullen redo att flytta hem i från.
Ahh, mina bebisar!
Jag kommer att lägga alla kort på Power kullen under deras gallerie sedan.
I morgon skall vi ta ett och ett kort på våra vackra små gryn!
Här sitter Charmony:




















Har ni sett vilken go tupp kamm hon har??

Jag har ju bytt dator så jag ber alla att skicka in sina email adresser till mig, för jag har förlorat ALLAS!!!
Så snälla skicka mig mail adresserna så jag kan komma i kontakt med alla mina valpköpare.

Här är lite kort på mina egna hundar också:




















Detta är taget i dag när Robin och flickorna följde med mig till bussen.
Amidelle, Flisan och Fame.

Lillen är fortfarande med oss och har levt upp lite nu när det är varmt och gott väder:



















Vår älskade kille!!!

Det finns fortfarande 3 killar från Mapex kullen kvar att tinga!
Kort finns på dem  under Mapex valpar och det är nr 1,3och 5 är till salu.
Underbara killar och hör av er till mig så hjälper jag er att förmedla kontakten.
TFN: 0734118462


Må nu gott och som sagt skicka mig era e-mail adresser!!!
Kram från Ninna med älskade vovvar och valpisar på Landgold!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar