tisdag 20 juli 2010

Hej på er!
Tyvärr så blev Rosenhagen som jag hade blivit utlovad att få låna , bokad redan från 9 på morgonen.
Så jag måste avblåsa valp träffen nu på lördag den 24/7 eftersom de som skulle ha Rosenhagen var hund rädda.
Jag ber som hemskt mycket om ursäkt för detta.

Nu planerar jag om och kommer att ha vår träff den 28 aug kl: 12:00 i stället på Rosenhagen i Anderslöv.
Ni som vill komma då gäller samma sak.
Vi kommer att ha utställnings träning,visa hur vi trimmar, lite agility,lydnad samt senare på em ha vår inoff utställning med fina priser.
Samt att vi kan om vi vill grilla egen mat som vi tagit med.
Grillar finns på plats.

Om ni kan komma då ber jag er att svara före den 26 aug så jag vet hur många ni blir för fikats skull.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men detta är inte mitt fel, utan de som hyr ut Rosenhagen har klantat till det för mig.

Jag är så ledsen för detta och hoppas att ni kan komma lördagen den 28 aug i stället!
I dag var vi och åt en god middag och åt en glass till efterrätt och naturligtvis fick även Flisan smaka på en glass.
MMM, så gott det var tyckte hon.
Här är lite kort:


mmm, det är GOTT med glass!!

Mumma för en liten prinsessa!

Matte detta var GOTT!!!

Även Pontus tyckte om glassen...

Att Linus älskar glass, ja det har vi ju berättat förut här!
Här är han, pappa Mats och i bakrunden sitter Robin:


Sedan är jag stolt att berätta att BlåRosen`s Glimma som jag sam äger ihop med Annelie Lindgren blev i helgen 1 jun kl 1 jun kk BIR och reserv i grupp 2 i stora ringen på Öland!
Här är lill flickan som fyllde 1 år tillsammans med sina syskon ur BlåRosen`s G kull som vår Lillen är stolt pappa till!


Bra gjort Annelie och tusen tack för att ni är ni!!!

Grattis G kullen på er 1 års dag den 17 juli!!
Jag hade INTE glömt av er!
Nu önskar jag er en jätte fin solig vecka och jag hoppas att vi ses den 28 aug!
Kram på er från Ninna med vovvar på LANDGOLD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar