onsdag 14 juli 2010

Borta bra men hemma bäst!!!!

Hej på er!
Jag hoppas att ni har det bra i sommar värmen?
Nu har vi haft det underbart på vår jobb/semester.
Det var tufft att vara i från hundar och barn så länge. Jag har aldrig varit utan mina hundar så länge, så jag satt vissa kvällar efter spelningarna med en liten tår i ögat av längtan!
Landgold
Flisan har ju varit hos sin bror Magic Jazz eller som han heter nu Gucci( ja ni som läser min blogg vet ju att jag och Guccis ägare Nina är nära vänner)och haft det underbart.
Vi har suttit nere på Mallis och läst i Ninas blogg om Flisans bravader tillsammans med brosan Gucci!
Haha, Nina har haft fullt upp med 2 st busiga 6 månaders unghundar!
Tusen tack Nina och Frank för hjälpen!
Finns inte ord på hur tacksam jag är att ni finns!
Och tusen tack Lennart opch Katta som är LANDGOLD MAGIC DISCOs ägare för att ni tog väl hand om vår bil och tog er tid att åka och lämna bilen till oss FAST ni var på semester!
Jag är så djupt tacksam! Tusen tusen tack!
De hade med sig Disco och deras lille tax Putte när de kom till Landvetter.
Jag tog ett kort på Disco:

Det var underbart att få mysa lite med honom!
Han är så underbar han med!!!

Jag har fått lite kort på Fame, som vi skall hämta den 29 juli!
Oj, oj vad jag har pirr i magen!
Här är Fame med sin pappa Gatsy:

Här ligger vår lilla fis och njuter!

Här sitter Fame:
Visst är hon vacker???


Jag skulle ta lite nya kort på Lillen, men han bestämde sig för att titta på sina ägor i stället:

Fast han är ju ganska underbar bakifrån med inte sant?
Men efter lite övningar fick jag honom att stå till i ett par minuter:

Här ligger Flisan i skuggan:

Ytterligare ett kort:

Här sitter Ängla och Flisan ligger:



Vi har också fått kort på Amidelle:

Nu är de 9 veckor och jag längtar även efter den dagen vi får hämta hem henne!!!
Här är Amidelle igen:


I dag Torsdag har vi tillbringat en underbar dag hos Picassos familj.
Picasso är ju vår Golden Boys Hugo Boss.
Här står hjärtat:

Här vill han ha igång Flisan som också var med oss i dag:


Linus badar i poolen:

Limpan showar!


Jag vill också gratta LANDGOLD FAMOUS CHEVY OCH LANDGOLD FAMOUS BUICKs ägare till att de är HD A ED 0!

Och vår LANDGOLD SOUND OFF LANDOLA fick sitt andra cert på Int i Tvååker den 10/7-2010!!
Bra gjort!
Nu väntar vi på sista certet för henne!!!

Må nu gott och kram från Ninna med vovvar!

1 kommentar: