tisdag 5 april 2016

Vår Gia är född!

Hejsan!
I dag har Sophie och Trolle fått 5 st fantastiska flickor och 4 fantastiska pojkar!
Stort grattis till Trolles ägare, Ingrid som äger Sophie och till mig själv som ägare till en ny White'NBlack flicka! ❤️
Är jätte glad och stolt över detta!
Om 4 v skall jag åka till Ingrid och titta på underverken och i slutet av maj får jag hem vår Logan!
Då har han fått slla sina vaccinationer, avmaskningar och rabies sprutor!
Eftersom Svenska Jordbruksverket kräver att valpar numera skall vara rabies vaccinerade ,kan inte lilla Gia komma hem till mig förrän hon är 15 veckor.
Fast jag vet att jag köper av världens bästa uppfödare och hon tillsammans med mamma Sophie kommer att uppfostra henne till en bra individ under de "förlorade" veckorna!
Första bilden av Sophie och valparna som för mig är Magiskt!


Logan är just nu hos goda vänner i Holland för att få lugn och ro, lära sig att gå i koppel och har världens bästa styv mamma i Jans avkomma Rikje!

Här är vår gosse Logan:


Hans pappa är ju Trolles son Landgold Vilding of Trolle!
Vinnare av NLV club 2014 
Magisk dag! 
Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar