torsdag 7 april 2016

1 dygn avklarat!

Hejsan!
Vi har fått fint foto på Sophie och valparna i dag med!
Nu är första av 3 kritiska dygn avklarade och jag följer dem spänt!
Längtar!



I dag var det grooming day hos oss efter att ha legat i magsjuka sedan i lördags , kände jag att nu var jag relativt ok och hundarna var i stort behov av lite päls och nagel vård!
Ty vi har investerat i ett trimbord till, så jag kammade snyggingen Jarko och Robin Nemi!
Gud vi är verkligen ett effektivt team jag och Bobba😂
Hittade första äckliga fästingen på Jarko så i morgon blir det en tur till Apoteket och köp av BRAVECTO!
Sedan är de safe i 3 månader från dessa styggelser och även om de skulle ryka på loppor... Gött!

Jag med Jarko;


Robin med Nemi:


Lite fina bilder:
Nemi färdig borstad och har fått en my kostym😂

Jarko kan göra allt för godis! 

Som stt dreggla😂

Han är en härlig gosse denna hund😄

😃Och ett nytt på Logan:
13 veckor gammal! 16 veckor alltså om 3 veckor kan vi hämta honom🎉🎉🎉
Tänk nu har vi snart 3 hanar på Landgold!


Vi ser ljust på framtiden och jag längtar efter vårt 10 års jubileum!
Ni kommer väll? 

Kram Ninna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar