lördag 28 november 2015

3 Tibetanska han valpar till salu!

Hejsan!
God advent mina vänner!!!

Vi går här hemma och väntar på att fröken Amidelle skall sätta i löp!
Men hon bestämmer sig väl att starta lagom till Lucia kan jag tro.....
Hoppas inte!
Jag har tyvärr förlorat en vän i cancer och skall under Lucia besöka hans änka.

Min väninna Karia Paaske i Norge har 3 stycken helt underbara Tibetanska Spaniel pojkar till salu!
De är halv syskon till min Arja och mamman till valparna är även halv syster till min Gizmo.
De blir lev klara om 6 veckor.
3 helt ljuvliga pojkar!!!













http://www.icikarma.com el icikarma@online.no

Föräldrar til valparna: 
MOR; Great Stardust's Kassiopeia "Kaia" (e.Int GB IE FR DK RO SI DEVDH CH CRUFTS-vinner 2010 BEW10 KBHV11 VDH Bundessieger11 Avigdor Jarrod & Avigdor Diva),
PRA 3 fri














 FAR; Int Nord NO SE DK CH Great Stardust's Draco "Tchico" (e.NUCH Hill-Vaagen's Henrik-Emanuel & Nord NO SE DK CH KBHV-05 Great Stardust's Adhara).
PRA3 fri
















Vi skall också ha en flicka från denna kombination och jag längtar skall ni veta!!!
Så tveka inte, skriv till Kari om ni är intresserade!
Att importera från Norge är jätte enkelt och Kari har erfarenheten med att exportera valpar!
Det är en kunnig och varm uppfödare ni får i Kari. 
Hon hjälper er i alla lägen med valparna så långt hon kan!

Kram och god advent önskar vi på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar