torsdag 5 april 2012

Glad Påsk allihopa!

GLAD PÅSK!!!

Jag vet jag är dålig på att blogga, men jag hoppas att ni förlåter mig för att bloggen inte blir så mycket uppdaterad nu för tiden!
Allt är bara bra här hos oss på kennel Landgold och vi väntar på att sköna Impala skall komma i löp, så vi kan åka till Tyskland för att para henne med Aik Von Fiedels.
Kort på Aik och Impala finns under planerade valpar.

I helgen kommer förhoppningsvis även en avkomma till mig, Landgold Famous Chevy valpa och jag hoppas naturligtvis att de föds på Måndag den 9 april så blir de födda på samma dag som jag fyller!!
Att bli "mormor" är alltid skoj och jag håller tummarna stenhårt!

Jag har fått jätte fina foton på Landgold Power of Chicago( Nemo) som älskar att vara ute i skogen tillsammans med matte och husse:











En riktig vatten hund är han!












Tusen tack för korten Lotta och Kristian!
Kan inte motstå att visa ett foto på vår nya kille Dante!



Visst är han vacker???
Här står han på sidan:















Thank you Monika for this boy!!!!
Ni förstår nog hur mycket jag längtar efter den 10 maj då vi åker för att hämta honom!

Här är ett foto på Landgold Power of Chips eller Sven som han heter:




















Här står han och kikar lite:




















Tusen tack Ann för fotona!

Jag vill gratta Malle och Peter till Landgold Magic Eragons (Trolles) HD A ED 0 status!
Jag är mycket glad för detta resultat!
Här myser han med matte på jobbet:













Sedan hoppas jag att ni alla mina goa hund vänner vill hjälpa min orkester NINNAS ORKESTER till en vinst i en tävling vi är med i!
Vinner man får man spela på Liseberg den 5 maj och ett skiv kontrakt!
Så snälla klicka på NINNAS ORKESTER på http://www.svedans.org/danstavling/ varje dag fram till den 30 april!
Tack snälla för er stöd!!
Önskar er alla en mycket fin helg och ät massor med god mat och mycket godis nu!!!
Glöm inte att ta fram kameran och fota era älskade vovvar!!
Kram från ninna med vovvar på Landgold kennel!

1 kommentar:

  1. GLAD PÅSK till er alla! :)
    Hoppas att ni får en underbar påskhelg!
    Kram Maria på Landarias Kennel

    SvaraRadera