tisdag 13 december 2016

I dag är det Jarkos födelsedag!

Hej på er!
Vi firar inte bara Lucia här hemma, utan också att vår Jarko blir 4 år i dag!
Hipp hipp hurra min älskade Jacky!!!





















Han är så underbar och vi älskar honom så mycket!

Vi har burit på en hemlis här :)
Vår Icikarma`s Birinder och BlackRill`s Edessa skall få en kull valpar!
Båda är PRA 3 fria och ögonlysta u:a bägge två!
Är ni intresserade av denna kombon så får ni gärna höra av er!
Inavels grad 0,0% och ej besläktade 100% utavel :)
 Sess skall föda den 22/12-2016

Icikarmas Birinder 

BlackRill`S Edessa


Vår underbara Indyra växer så att det knakar!
3 veckor kvar har hon den 31/12-2016 skall hon valpa!


Häftigt!!! 2 år sedan sist!

Måste berätta en sak för er om hur Landseer fungerar!
Under ett tag har Athena skällt och slagit upp sin tass mot mig och jag blev lite orolig att mitt socker var galet.
Athena är ju utbildad diabetiker hund och reagerar på blodsocker.
Det visade sig att mitt blodtryck är väldigt lågt och därför är hon på mig, för det är ju när jag blir lite trött och känner mig ur stav, som hon reagerar!
Helt fantastiskt att våra hundar kan hjälpa oss så här!
Är så tacksam!































Lite info om vår älskade Mims!
Jag bestämde ju att Gitte som förut var min samägare med Melody , skulle bli den som uppfostrade Mims.
Detta var ett beslut jag tog eftersom jag själv nu skall ha 2 valpkullar och har redan en unghund hemma som behöver extra av oss.

Hon är så vacker vår Faniloharoos Sprirituall Seal :)
Viss är hon???






















Önskar er alla en jätte fin Lucia!























Jo gå jätte gärna in på Landseer klubbens hemsida!
Vi har jätte roliga tävlingar och intressant information nu!!!

Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar