onsdag 11 februari 2015

Valpisar!

Hej på er!
Jag har det världs bäst just nu!
Lotta är här till på fredag och hjälper mig med Melodys valpar och Robin han har massor att göra....
Jag kom hem i dag från jobbet och fick en mycket god middag av Lotta!
köttfärslimpa med hemma gjord potatismos och kokta morötter!
MUMMA!!!!
Då är det lätt att vara uppfödare när man har goa vänner runt om sig!

Valparna växer på bra och är helt makalöst vackra!





















Är så otroligt stolt över dessa valpar :D
Att jag har en sådan tur att få vara deras uppfödare :D
Lilla Black Star är fortfarande otingad!
















En jätte fin tik!
Vid intresse maila mig på 774lindgren@telia.com

Jag och Jan Koenraat som äger Van Hollandseer kennel i Holland, skall ju ta hem en liten tik från Frankrike som skall bo här hos oss på Landgold kennel!
Nemi heter hon!
Visst är hon bedårande????





















Vår lille Gizmo växer på som bara den och vi älskar honom:





















I morgon blir det kort på Jarko, Jolly och Indy!
Kram Ninna

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar