söndag 19 oktober 2014

Stolt!


Hej på er!
Jag har försummat bloggen så mycket ser jag!
Men det är för att jag arbetar mycket och sedan går all min fritid till min familj och hundarna!
Mycket sker ju via facebook nu för tiden och bloggen känns lite gammal modig!
Men jag skall skärpa mig!
Fick en tidning igår på posten från Stina Rodenstam och Sound of Ludwig!
Blev otroligt glad och stolt när jag läste detta repotage:

Så otroligt stolt och glad!
Tack snälla!!!
Hundarna hemma mår bra och vi håller på att planera för fullt inför Melodys kommande parning!
Är så förväntansfull och jag hoppas så att Landgold kennel får en 3 generation Landgoldare!!! :)
Det bär i väg till Tyskland och en super skön hane! 
Vid intresse för valp skicka mig ett e-mail och berätta lite om er och era önskemål!
Delar med mig av kort på vivvarna hemma:
Jarko sitter fint😄
Jolly: 
Flisan: 
Vår älskling Indyra: 
Önskar er en fin helg! Kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar