måndag 4 augusti 2014

KUL!!!

Hej!
Är så jäkla stolt!
Fick Landseer magazine i dag från Hollänska Landseer klubben NLV!
Häftigt att MIN avkomma Landgold Vilding Of Trolle pryder första bilden i tidningen!
Klubb vinnare 2014!



Här står jag med Anne-Marie 

Robin med Jolly och jag med Jan och Willem!
Så otroligt stolt!!!
Men jag vill betona att jag är otroligt stolt över alla mina avkommor!
Har fått kort från Landgold Trolla of Trolle "Hedvig" och Landgold Dino of Trolle!
De träffades och hade vatten lek tillsammans!






Tusen tack för dessa kort!!!
De är syskon till Willem i Holland.
Mamman är White`N Black Amidelle och pappan SE UCH Landgold Magic Eragon " Trolle"


Jag vill också gratta min vän Anette Wennerström ägare av Landzeros kennel som i Jönköping fick 3 st cert och CACIB på sin vackra Hydra  och hon blev Svensk Champion och hennes egna uppfödning Willy blev Svensk Champion!
STORT Grattis vännen och Willys matte Madde!!!
Hydra och Jarko skall paras fram över!

Snälla in med goa vatten, sommar kort på våra älskade landgoldare!!!
Vår älskade Landgold The Glory of Hero:

Han har hunnit att bli 7 månader nu!
Riktigt vacker eller hur?

Nu önskar jag er en super fin dag!
Kram Ninna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar