onsdag 28 maj 2014

Tiden går.

Hej på er!
Jag glömmer bort bloggen ju! Förlåt😞
Men jag har börjat ett nytt natt arbete och när jag äntligen är ledig, ja då är det många måsten som skall uträttas!
Som till ex att byta försäkringsbolag till mina hundar!
Vi har valt att lämna Agria efter 14 år som kunder till bolaget Folksam i stället!
Valet var enkelt när jag fick en offert av mitt nya ombud Per Sandelin.
Jag sparar ca 15000 kr om året och mina hundar är bättre försäkrade samt att medicin och veterinärvården höjdes till 6000 kr medicin vård, fri rehab, 75000kr veterinärvård( Agria 50,000 kr) och Inga tillägg samt hd/ed!
För mig var det ett bra val!😄
Er dolda fel försäkring är naturligtvis med!
Är ni intresserade av att veta mer?
Hör av er till mig då!

Vill dela med mig lite kort!
Här ligger vår going Jarko: e
Vår stolthet Sound of Ludwig med fina priser:

Lilla Athena:

Hero: 
Hero igen med sin fodervärd Helene:

Jolly och Flisan: 

Lill hjärtat Indy: 


Stor kram och önskar er en fin vecka!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar