onsdag 9 april 2014

2 valpar i ett hem!

Hej på er!
Vilken fantastisk vecka det varit att ha Indyra här hemma!
Hero har så roligt nu och de leker , sover och äter tillsammans!
Det är ju ett jobb att ha 2 små, men samtidigt har de jätte skoj i hop!

Flisan och Jolly är ju ett par här hemma och de tycker att det är jätte skoj med en bebis till!
Flisan har ju haft ett blod öra som äntligen börjar att läka, och det har varit en lång och besvärlig resa på 5 veckor med nya omläggningar och kortison behandling. Men jag hoppas att det blir bra nu!
Det är ju lite besvärligt eftersom valparna gärna ger sig på hennes bandage hon har på örat...
Hon är ju så snäll och äääälskar sina valpar!

Indyra fick åka med till bästa Malin vår veterinär och få en ok stämpel i rumpan!
Hon gick igenom med UA :)

Jag har kommit att älskar denna lilla flicka och hon är så vacker!!!
Thank you Carolyn for my little princess!!!



















Indyra hos Malin!




















Man måste ju vila lite säger Hero!


















Jag är lite trött säger Indyra!



















Hon vill gärna ligga i sängen :)



















De fick var sitt ben, men Hero tog båda :)



















Älskade ungar!


















Älskade Bullen Hero :)


















Hej mamma!


















Jag är otroligt tacksam för mina vackra hundar!
Nu i kväll fick jag också den officiella Export stamtavlan på Jarko!
Bästa födelsedags presenten!!!


















Den 26 april åker vi till DLC Club show och jag får med mig min vackre pojke med hem!













Jarko är kull syster med vår Jolly!

Fick en fin grattis hälsning från vackra Landgold Dino of Trolle :













Ser lite mysko ut men det är för man tagit bilden fram i från!

Önskar er en fin fortsatt vecka!!!
Kram Ninna

2 kommentarer:

  1. Superfin tjej lilla Indyra! ♡
    Det kan nog bli nåt bra av henne =)

    SvaraRadera
  2. Vad underbart och så fin Indyra är! Bra att allt har gått bra!
    "Jag ogillar: Människor som sviker och är falska!
    Motto: Lev som du lär!"
    Glad påsk :)

    SvaraRadera