torsdag 20 februari 2014

Får jag lov att presentera

Hejsan!
Här är vår lilla flicka Indyra Vom Wulsberg som om 5 veckor skall flytta hem till oss!
Det kommer att bli roligt för Hero att få en liten kompis att gnabbas med och växa upp tillsammans med!
Jag är super glad att lilla Indyra blir vår! 

Nu till Impala. 
Jag tog beslutet att omplacera Impala och hon kommer att flytta den 7 mars till en super fin kvinna!
Jag är trygg med att veta att Impala kommer att få ett bra liv och att hon blir lika älskad i sitt nya hem som hon är här.
Men jag ska inte sticka under stol med att det gör ont i hjärtat att behöva lämna henne i från mig!

Athena och Hero fyllde 6 v i Måndags! 
Här kommer lite kort:
Athena: 

Hero pojken: 
Athena myser! 
Hero kollar in läget: 
Där den ena är är också den andre:

Nu skall goingarna ha mat!
Så må väl! Kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar