måndag 23 december 2013

God Jul!!!

Hej på er!
Jag hoppas att ni har det super mysigt just nu!
Det har vi här hemma!
I dag ultra ljudade vi Flisan igen och hon har många valpar i sin mage! 
Vi såg faktiskt någonting jag aldrig varit med om förut!
Hon har en äggs tvillingar, det vill säga att det var två valpar i en säck!
Har aldrig varit med om det förut! 
Häftigt!
Det var ljuvligt att se dem nu, man kan se dem väldigt bra där de ligger och skvalpar runt! Öron, nos, skelettet och tassarna! Helt underbart!
Flisan har gått upp från 66 kg till 75,1 så här långt!
Hon mår jätte bra och njuter utav livet!

Och vår älskade Jolly V Hollandseer:



Jag har fått lite jul hälsningar från Lotta och Melody! 

Sedan har Landgold Sound of Ludwig och hans kompis Mozart delat med sig sin jul hälsning till oss!
Här är Landgold Goblin of Trolle "Tintin"
Som skickat sin hälsning! 
Och Landgold Gimlin of Trolle:

Och från hans broder älskade Landgold Dino Of Trolle!






Tusen tack!
Jag är mycket tacksam för all kort jag får på mina älskade Landgoldare!!!

Jag skall ta lite kort på mina hjärtan nu när vi har lite jul ledigt!
Må gott mina vänner och GOD JUL på er!
Stor kram Ninna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar