tisdag 11 september 2012

Sov gott älskade kompis!

Hej!
I dag är det en mycket tung dag för mig och min familj.

Atlas,vår älskade lille kille har fått somna in pga av att han hade svåra artros på lagringar på bägge armbågarna sk OCD.
Sedan hade han oxå besvär med sin vä höft.

Jag älskade honom så otroligt mycket och att min kompis skall lida finns inte för mig!

Så i dag den 11 september fick han lugnt och stilla somna in.

Mina tårar rinner och mitt hjärta blöder för jag saknar honom så mycket!

Atlas älskling vi fick inte mer än 5 månader tillsammans, men vad kul vi hade de 5 månaderna!
Jag är så tacksam att jag fick lära känna dig, mysa med dig och älska dig!
Du var en fantastisk hund!
Du skall alltid, alltid finnas i mitt hjärta!
Sov gott min älskling! <3

3 kommentarer:

  1. Uscha så tragiskt :(
    Tänker på er...kram!

    SvaraRadera
  2. Så himla sorgligt, jag beklagar verkligen er sorg.
    Den 12/9 var det ett år sedan min första njuffe fick somna in blott 11 månader gammal pga grav HD. Så fruktansvärt att förlora så unga djur av dessa sjukdomar..

    SvaraRadera