torsdag 9 februari 2012

Sov gott lille Tyson!

Hej!
Jag sitter här och gråter nu.
Vår älskade Landgold Power of Champion " Tyson" finns inte mer.
Catta och Lennart beslöt efter samrådan med mig att låta Tyson somna in i dag.
Han har inte mått så bra pga av att hans höfter inte utvecklades som de skulle.
Så för att älskade Tyson inte skulle lida mer har han fått somna in.




















Liten, vi hade så stora drömmar, du fick ett stort namn som vi hoppades skulle ta dig fram i den stora vida världen.
Landgold Power of Champion ,du var en vacker, ödmjuk, klok och fruktansvärt snäll hund!
Men nu ville ödet annorlunda och vi kommer alltid minnas dig för detta!
Älskar dig gör både jag, mamma Catta och pappa Lennart för alltid!
Farfar Lillen tar hand om dig nu hjärtat i hund himlen!




















Sov gott mina älskade killar!!

3 kommentarer:

  1. Men å så ledsamt...skickar styrke kramar till er!
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Mina tankar går till Tysons matte och husse men även till Er på kenneln. Love från oss på Kennel Landzeroz

    SvaraRadera
  3. Usch vad ledsamt:(
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera