torsdag 5 januari 2012

Grattis Magic kullen på er 2 års dag!

Hej!
I dag fyller Landgold Magic kullen 2 år!
Grattis mina älsklingar!
Här är lite foto på mina hjärtan när de var små:



















Må gott mina hjärtan!

I dag var Stina och Robin samt Gitte i Göteborg på den internationell utställningen My Dog med Melody, Flisan, Impala och Amidelle.

Impala blev 1; bästa tik i öppen klass excellent och Flisan placerade sig på 2;a plats i öppenklass med exellent.
Amidelle fick ett Very good i UNGHUND klass och Melody fick också ett Very Good junior klass.

Jag är jätte nöjd över denna dagen!
Jag tackar Stina för att du hjälpte mig och Robin med skjuts och att du hjälpte mig att ställa Impala i dag!
Du är guld!
Tusen tack!
Kram på er alla på denna dag!
Kram Ninna

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine. Håber der kommer hvalpe til sommer og en kommer til Danmark :-)
    Bedste hilsner, Lise-Lotte

    SvaraRadera