fredag 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR allihopa!

Hej på er! Såg att jag inte varit inne på bloggen på ca 1 månad! Fy mig, men jag har inte så mycket tid att blogga längre....
Japp det är liten Oliver som tar det mesta av sin mammas tid här...

Vi har haft en fin jul och nu ser vi fram i mot det nya året 2012.
Som jag skrev i förra inlägget så blir det utställningar för oss både i Sverige och utlandet och det skall bli roligt.

Snart är 2011 slut.
 Detta har varit ett tufft år för mig och sörjt min bästa kompis bortgång men endå måste jag säga att jag är oerhört lycklig för att jag fick vara tillsammans med min älskade Kullarnas Åtråvärde Årvar i 5½ år.
Jag kommer aldrig att glömma honom och aldrig sluta älska honom, bara sorgen känns lite mindre tung för var månad som går...
Hand i hand skall vi alltid vara jag och Lillen:




















Jag har fått otroligt mycket kärlek och omtanke från alla goa människor som jag träffat och blivit mina vänner tack vare mina hundar.

Till er vill jag säga:
NI ÄR TOPPEN och tack för att ni finns!

Jag har fått så fina jul kort från när och fjärran som nu kommer här om än lite försenade men jag hoppas att ni förstår att jag inte har tiden till bloggen nu!



















Detta kort är från Maud, Andy och Albin














FrånINT UCH,SEUCH NUCH Landgold Sound of Ludwig med kompis Mozart och matte Stina:











Från Landgold Sound of Mapex med matte Anne och husse:















Har fått detta kort från Mapex dotter Melizza el Ängla som hon heter:













Tusen tack Jimmy och Susanne!

Här kommer ett kort från min kära vän Kari och vovvar från Norge:
















Och från Heidi Ulstad med vackra vovvar:














Från Lotuslyans kennel med Bodil och Sune:












Från familjen Selander, Lillens dotter Gabbi och hennes halv syster Diva:


















Vår vackra Melody och goa familjen Ostenfeldt:



















Från Landgold Power of Chicago el Nemo med familj Charlotte och Kristian:















Från min goa vän Maria och vovvar på Landarias kennel:















Från mig till er:



















Från Amidelles uppfödare Ingrid Kennel Black`nWhite:



















Thank you love!
Här från Terje som är Amidelles co uppfödare med hälsning från Amidelles mamma Risette:




















Thank you love!
Och sist men absolut inte minst från kennel Landzeroz Anette och Eddie med vovvar:




















Jag önskar nu alla er uti landet ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012!
Ta hand om er och älska era 4 fota vänner för dem de är!
Kram från Ninna med vovvar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar